دسته‌بندی نشده

چه رنگی از لباس زیر بپوشیم

شاید برای شما هم سوالاتی همچون : چه رنگ لباس زیری بپوشیم + نکات مهم کدام رنگ لباس زیر برای پوست روشن یا تیره مناسب است؟ کدام رنگ لباس زیر جذابیت بیشتری دارد؟ چه رنگی را باید برای لباس زیر انتخاب کنیم؟ چگونه رنگ مناسب با استایل بدن خود را پیدا کنیم؟ رنگ لباس زیر برای جذب همسرم کدام گزینه است؟ بهترین رنگ لباس زیر کدام است؟ یا چنین سوالاتی برای شما پیش آمده باشد ، در این مقاله پاسخ کاملی به سوالات شما خواهیم داد.

رنگ مناسب لباس زیر می تواند تفاوت زیادی در زیبا نشان دادن شما برای شوهر و یا حتی خودتان داشته باشد و اگر بخواهید از رنگ هایی که همه استفاده میکنند و بسیار عادی و نرمال هستند استفاده کنید قطعا برای شما خسته کننده خواهد بود.

رنگ چشم

هنگام انتخاب رنگ لباس زیر ، قطعاً نباید از رنگ چشمان خود غافل شوید به هر حال چشم ها قسمت مهمی از بدن هستند و میتوانید بین رنگ های خود ارتباط بسیار جذابی برقرار کنید. اگر چشم های قهوه ای رنگ دارید ، رنگ های خاص بنفش و سبز واقعاً می تواند رنگ چشمان و لباس شما را جذاب نشان دهند.

شما نمیتوانید با پوشیدن رنگ هایی مثل خاکستری یا آبی چشم های آبی خود را به خوبی جذاب و برجسته نشان دهید ، شما می توانید پوشیدن رنگ های تکمیل کننده را امتحان کنید – هلویی پررنگ ( تقریبا شبیه صورتی – رنگی بسیار خاص است) یا سفالی (قرمز مایل به قهوه ای) قطعاً چشم های آبی شما را از هم باز میکند و بسیار جذاب نشان میدهد.

خانم هایی که چشم های سبز رنگ یا فندقی رنگ دارند ممکن است بخواهند رنگ قرمز را امتحان کنند ، اما از آنجا که این یک رنگ مخالف در دایره معروف رنگ هاست ، تقابل سبز چشمگیر را در چشمان شما به وجود خواهد آورد و مناسب نیست ، رنگ های طبیعی (خاکی) روی خانم هایی که چشم فندقی رنگ یا سبز رنگ دارند ،بسیار شکیل و زیبا خواهد بود.

رنگ مو

اگر میخواهید همه جوانب را در نطر بگیرید رنگ مو نیز مهم است. برای مو های بور ، ایده آل ترین انتخاب رنگ پاستیلی است ، رنگ هایی نظیر آبی کم رنگ ، صورتی ، سبز و بنفش کم رنگ می توانند موهای سبک را کاملاً زیبا تعریف کنند و استایل شما را جذاب کنند. حتما توجه داشته باشید که به دنبال رنگ هایی نباشید که خیلی سبک هستند ، چون برخلاف تصور باعث نامناسب شدن استایل شما میشود.

رنگ قرمز روشن می تواند به طور باور نکردنی یک استایل جذاب روی موهای بلوند شما بسازد. در حالی که رنگ های روشن برای مو های بور جذاب به نظر می آیند ، بهتر است روی موهایی با رنگ قهوه ای استفاده نشوند. بنابراین بهتر است سبزه ها رنگ های پر رنگ تر و غنی تری مثلا رنگ زیور الات را برای ست انتخاب کنند. سبز زمردی ، رنگ بادنجانی ، رنگ سرمه ای ، و رنگ شرابی همه در خانوم هایی با موهای قهوه ای بسیار شیک و زیبا میشوند.

در مورد مو قرمز ها ، رنگ های سفید و سیاه باعث می شود که تناسب رنگ ها در بدن شما بهتر شود ، اما قطعا می توانید رنگ های متفاوت تری نیز بر تن کنید برای مثال ، سبز زیتونی و آبی مایل به خاکستری هر دو میتوانند رنگ موی قرمز را به طور کاملی تکمیل کنند. ” در ادامه به بقیه نکات چه رنگ لباس زیری بپوشیم + نکات مهم توجه کنید ”

رنگ پوست

چهره شما مهمترین عاملی است که باید در انتخاب رنگ لباس زیر در نظر بگیرید ، پس مهم ترین قسمت رنگ لباس زیر متناسب با پوست شماست پس خوب به نکات توجه داشته باشید.

خانم ها با رنگ پوست سفید و گچی بهتر است لباس زیر هایی با رنگ پاستیلی بپوشند ، انها میتوانند از طرح های خاص لباس زیر استفاده کنند تا تجربه ای خاص را بوجود اوردند و لباس های خاص با کمترین قیمت ممکن بپوشند. خانم هایی که پوست سفید دارند لطفا توجه کنند از رنگ های نئونی یا رنگ هایی که به رنگ پوست نزدیک باشد ، خودداری کنید .

اگر پوست زیتونی یا برنزه دارید ، رنگ های گرم را انتخاب کنید و با رنگ های پر رنگ مانند قهوه ای روشن یا سبز تیره تکمیل کنید. همچنین افرادی که پوست تیره دارند ، می توانند از ترکیب رنگ پاستیلی و رنگ های تیره به طور مساوی استفاده کنند، اما رنگ های روشن تر واقعاً زیبایی چهره را بیشتر نشان میدهد.

این سه موارد مهم ترین موارد برای انتخاب رنگ لباس زیر مناسب بود که برای شما کاملا توضیح دادیم. انتخاب رنگ های بد برای لباس زیر میتواند جذابیت شما را صد در صد کم کند و زیبایی شما را تا حد زیادی پایین اورد.

سوتین عامل مهم جذابیت

سوتین برای جذابیت بسیار مهم است و رنگ ان نیز اهمیت بالایی دارد. بهتر است سوتین و شورت شما رنگ یکسان یا حداقل مشابه داشته باشند. هنگام انتخاب لباس زیر ، باید حتما این نکته را به خاطر داشته باشید ، اینکه از قبل بدانید تناسب بین رنگ شورت و سوتین باعث جذابیت بیشتر میشود قطعا در انتخاب نیز راحت تر خواهید بود.

البته همانطور که گفتیم لازم نیست خیلی سخت گیر باشد و اینکه رنگ انان شبیه هم باشد و یکدیگر را کامل کنند و به قولی با هم ست شوند نیز بسیار جذاب است برای مثال شما می توانید یک سینه بند سفید با تیکه هایی قرمز تهیه کنید (سوتین سفیدی که تکه هایی از ان قرمز باشد) و آن را شورت های قرمز یا لباس زیر های توری خود ست کنید ، همین چیزهای کوچک و ساده هستند که استایل شما را خاص میکنند و باعث جذابیت بیشتر شما برای خود و همسرتان میشود.

تنوع بدهید و از ان لذت ببرید

نکته بسیار مهم ، سعی کنید متفاوت بپوشید و هیچوقت یک الگوی تکراری نداشته باشید که هم خود و هم همسرتان خسته شوید ، برای این کار سعی کنید موارد مختلف را امتحان کنید و از امتحان کردن نترسید ، سلیقه خود و همسرتان را تطابق دهید و بهترین لباس ها را برای داشتن بهترین حس انتخاب کنید. مطمئن باشید از این کار پشیمان نمیشوید و بسیار راضی خواهید بود.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *